Kluczbork

Poniedziałek, 28 lipca 2008 Kategoria baza: Byczyna, bike: elnino, cel: treningowo, dist: less than 50
Kalorie: kcal Podjazdy: m Sprzęt: orzeł7 Aktywność: Jazda na rowerze
mxs 55.4 kmh (Kolonia Długa)

Ogólnie to jakoś mnie dzisiaj moc opuściła... Ta chmielowa 200 i wczorajsza zapowiedź że będzie teraz codziennie setke robił żebym go nie przegonił odebrała mi motywacje... nie dam rady codziennie 150 machać, a przynajmniej nie chce mi sie, to już raczej na zdrowie najlepiej nie zrobi.

Krótko i szybko, asfaltem do Kluczborka przez Łowkowice i powrót przez Smardy i skałągi, też asfaltem. Jeden przystanek w Kluczborku, ale raczej niedługi. To taki wyjazd na rozruszanie był, źle bym się czuł jakbym nic nie przejechał.

Teraz ciekawi mnie jedno, czy jutro pojade gdzieś dalej, czy znowu przesiedze dzień na tyłku oglądając anime... z którego zreszta się zawsze naśmiewałem ;-)

Ja miałem tutaj przygotowaną trasę na 180km czyli z moim szczęściem jakieś 220 ;] Chciałem wyskoczyć na Sieradz i objechać Zbiornik Jeziorsko, jednak plany trochę się pokrzyżowały.
Platon
- 17:04 czwartek, 31 lipca 2008 | linkuj
w momencie gdy pisałeś ten komentarz ja nie próżnowałem i byłem już gdzieś w okolicy Bierdzan, a może w drodze na Ozimek ;-) no i największy dystans w tym roku wykręciłem... i doszedłem podczas jazdy do wnioski że robienie 300 czy 400 to bez sens... co to za przyjemność jechać wpatrzonym w koło, cisnąć ile sił w pedały i liczyć na to że starczy sił przed wybiciem północy. Jak robić większy dystans to w jakimś celu. Np pozwiedzać sobie Górę Św Anny. A całkiem fajne zjazdy tam są wokół amfiteatru, może bardziej dla downhillowców, bo nawet ktoś tam dropy zorganizował, ale na spokojnie też się fajnie jeździ ;-)
badas
- 02:00 czwartek, 31 lipca 2008 | linkuj
Uważaj żeby nie wypaść z Top20 ;P
Platon
- 11:28 wtorek, 29 lipca 2008 | linkuj

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa cebyl