praca

Poniedziałek, 27 września 2010 Kategoria baza: Wrocław, bike: olds, cel: dojazd, dist: less than 50
Km: 14.00 Km teren: 0.00 Czas: km/h:
Kalorie: kcal Podjazdy: m Sprzęt: oldsmobile Aktywność: Jazda na rowerze
Prognoza pogody na dzisiaj sprawdziła się z zadziwiającą dokładnościa. Termometr wskazywał maksymalnie 11C i cały czas coś kapie, pada, leci, spada. Do pracy w deszczu i powrót przy mżawce, końcówka już w deszczu. Do tego zimno, ale już się zaczynam ubierać przyzwoicie, także chyba mimo przemoczenia powinienem zachować dobry stan zdrowia.

MZK nawet z urban card bym nie polecał. Jeżdżąc rowerem oglądam sobie te wszystkie autobusy stojące w korkach. Jak ludzie z własnej woli w nie się pakują? :)
Platon
- 16:23 wtorek, 28 września 2010 | linkuj
czymś do pracy dojechać trzeba, a w kolejce po urban card stać nie zamierzam, więc na mzk sie nie przesiąde, z buta dreptać taki hektar to też kiepska sprawa... jestem skazany na rower.
badas
- 14:49 wtorek, 28 września 2010 | linkuj
Już myślałem, że zrezygnowałeś z roweru na ten rok :P Pogodę na ten tydzień będziemy mieli rewelacyjną :)
Platon
- 07:39 wtorek, 28 września 2010 | linkuj

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa serwa