praca

Czwartek, 2 grudnia 2010 Kategoria baza: Wrocław, cel: dojazd, dist: less than 50
Km: 13.00 Km teren: 13.00 Czas: km/h:
Pr. maks.: 0.00 Temperatura: -12.0°C HRmax: HRavg
Kalorie: kcal Podjazdy: m Aktywność: Jazda na rowerze
Trzeci już raz powstaje ten wpis, jak to się mówi "do trzech razy sztuka". Cokolwiek by to nie znaczyło, jak mi znowu się nie uda wysłać to to pier*

Temperatura uśredniona, dojazd był w -9, powrót w -16.

Wczora z wieczora, kiedy późna była pora, śniegu troche spadło, i jakimś dziwnym trafem nikomu nie zechciało się odśnieżyć. Do tego, że śmieszka rowerowa którą jeździłem jest głęboko pod śniegiem i nawet ciężko ją zlokalizować przywykłem, ale że chodnik jest pokryty totalnie głębokim -jak to platon określa- "rozchodzonym śniegiem"... Ehh. cóż było robić, trzymam lekko kierownicę, ciężar ciała na tylne koło i duża kadencja. Za duża na zimę. Spociłem się ale było sporo radości. Najbardziej cieszy objeżdżanie ludzi próbujących swoich sił na rowerach z oponkami ~2" ale nie mających pojecia o jeździe w takich warunkach. Mistrzem też może nie jestem, ale jazdy po nadwarciańskich i podwieruszowskich piaskowych lasach procentują niewątpliwie, bo ja jakoś jechałem, może nie szybko, ale przynajmniej stosunkowo prosto. Średnia dojazdu gdzieś w okolicy 13kmh, powrotu 17kmh (oszukałem i na drogę wbiłem, pare blachosmrodów powyprzedzać). Jak zwykle pod samym domem okazało się najniebezpieczniej, wyciąłem orła na drodze przy zakręcaniu. Było tak ślisko, że miałem problem wstać i ruszyć z miejsca xD

Ogólnie - zima roxx!

rozumiem Cię, to jazda do pracy a nie przejażdżka rekreacyjna, a to wiele zmienia. W zimie to nawet chmielu czasem odpuszczał, a masz w sumie niewiele bliżej niż on, bo on robił 42 w obie strony... Też sprzęt miał lepszy na zimę i technike do śniegu lepszą niż my obaj razem wzięci i przemnożeni przez 2... Poza tym uważam, że komfortowo się w takich warunkach spędza maksymalnie godzinę, tych co potrafią dłużej w takiej zimie jechać podziwiam i zazdroszczę.
badas
- 11:13 sobota, 4 grudnia 2010 | linkuj
Jakbym miał jechać 6.5km w jedną stronę to też by mi się podobało, ale 14 lub 16 to już ponad moje siły... psychiczne :)
Platon
- 08:22 piątek, 3 grudnia 2010 | linkuj

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa jlrek