terenowo

Środa, 29 sierpnia 2007 Kategoria bike: flavia, baza: Byczyna, cel: bez celu, dist: from 50 to 100
Kalorie: kcal Podjazdy: m Sprzęt: fernando Aktywność: Jazda na rowerze
trasa: Byczyna - Nasale - Pogorzałka - Goła (na skrzyżowaniu w lewo, na zjeździe 51km/h, prawie sie zabiłem jak sie asfalt skończył i od razu piach zaczął) - Uszyce (tu troche sie pogubiłem, sporo prowadzenia roweru, bo dorga mi sie skonczyła, a potem jazda świerzo wykoszoną łąką, z nie zebranym sianem... długi wózek mojej przerzutki wudłużył sie o 2 metry trawy które za sobą ciągnąłem...) - (polną autostradą) Dzietrzkowice (postanowiłem jechać szlakiem, zielony) - Pierwsza Kolonia Dzietrzkowice - II Kol. Dzietrzkowice - (zjechałem ze szlaku, ale ostatecznie i tak znowu sie na nim znalazłem) - Brzeziny (zmieniam szlak, inny zielony) - Parcice (treaz żółtym) - Czastary (czarny) - Krajanka (kolejny zielony) - Mieleszyn - Mieleszynek (gubie szlak, docieram nad rzekę, Prosna albo coś,jadę wzdłuż niej choć czasem brak drogi) - Mieleszyn - Bolesławiec - Chruścin - Gola - Jaśkowice - Byczyna