Tereniaście

Czwartek, 13 września 2007 Kategoria dist: less than 50, cel: bez celu, bike: flavia, baza: Byczyna
Kalorie: kcal Podjazdy: m Sprzęt: fernando Aktywność: Jazda na rowerze
Jakas niewyraźna jest ta pogoda we wrześniu. Niby lato w kalendarzu, a tu jakoś termometr nawet 20C nie chce pokazać, ale co tam pojeździć trzeba żeby całkiem nie zesztywnieć z zimna.

trasa: Byczyna (Słoneczną) -> (po głównej) Biskupice -> Kochłowice -> [zalew] (gród, miedzy domkami, po wale i betonówka) -> Brzózka -> Proślice (przed mostem w prawo) -> (cały czas prosto polami) Miechowa -> Janówka -> Marianka -> Siemianice -> Chruścin -> Wójcin (na zjeździe postanowiłem zaszaleć czego wynikiem było 56km/h, w takim szaleńczym pędzie minąłem jakiegoś starszego bikera, ale sprzęt miał fajny z tego co przy 56 zdążyłem zauważyć :D) -> Gola -> Gołkowice -> Jaśkowice -> Byczyna.

Ogólnie na asfalcie nieźle śmigałem, na fajniejszych polnych też, dlatego nie wiem dlaczego średnia taka mizerna, spodziewałem się czegoś większego, a na licznik ani zegarek w trakcie jazdy jakoś nie chciało mi sie spoglądać, tak fajnie słonko przyświecało.