Syców na kole Chmiela

Sobota, 3 listopada 2007 Kategoria baza: Byczyna, bike: flavia, dist: 100 and more
Kalorie: kcal Podjazdy: m Sprzęt: fernando Aktywność: Jazda na rowerze
Nom... zmowu powtórka, nic nowego w zimie nie przejade, bo to już po sezonie, wszystko teraz z wyprzedarzy to i tras nowych nie opracuje nagle... i w dodatku 3 mam już praktycznie miesięczny limit przejechany ;-)
Tempo niezłe, bo z chmielem jechałem, a ten maniak to daje na prawde popalić. W dodatku w Sycowie zaczęło padać (no dobra, kropić/mrzyć, ale za to intensywnie) a to tez zadziałało mobilizująco, o 16 zaczyna sie sciemniac i powrót był z wiatrem co tez miało jakiś wpływ na tempo.

Trasa stała, ale może wspomne.

Byczyna -> Ciecierzyn -> Miechowa (skrótem przez las) -> Janówka -> Kuźnica Trzcinicka -> Laski -> Mroczeń -> Żórawiniec (i to zabawne malutkie rondo ;-) -> Nowa Wieś Książęca -> Domasław Szczęście -> Domasłów -> Miechów -> Wielka Koza -> Syców -> powrót identyczną trasą (tylko przez samą Miechowę a nie skrótem)

Tragicznie mokry dotarłem do domu. Rękawiczki, kurtkę, butu można było wykręcać. A w górach myślałem że więcej już wypocić się nie da... myliłem się bardzo. Ale najważniejsze że było ciepło w środku. Może kiedyś uda mi się dostać lepsze ubrania, przygotowane na 100km z zabójczą prędkością w 8*

Fajnie to te kropelki będą wyglądały ja przyjdzie mróz :D
Świetnie szron wygląda szczególnie na czapce.
QRT30
- 18:51 wtorek, 6 listopada 2007 | linkuj
niestety, moze kiedys wynajda materiał który bedzie w stanie "wypocić" wszystko co ja wypociłem ;-)

tak jak pisałem od zewnatrz, mimo deszczu nie zamokłem (takie faje malutkie kropelki zostaja na zewnetrznej warstwie) czyli moja kurteczka należy do tych co moknie od środka (choć poniżej 20km/h pozostaje w miare sucha), niestety jako że adidas to nie napisali z czego jest ;-(

ale ważne ze było ciepło w środki a zimo na zewnatrz, bo że mokro to jakos da sie wytrzymać (przez pewnien czas)
badas
- 14:34 wtorek, 6 listopada 2007 | linkuj
Ciuchy się dzielą na te co mokną od zewnątrz albo od środka. Dziś zlało mnie nieźle, suchy byłem z zewnątrz (Goretex paclite) ale co z tego jak od potu zagotowany byłęm od środka.
QRT30
- 17:52 niedziela, 4 listopada 2007 | linkuj

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa rzepo