Egzamin na prawko kategorii A

Środa, 31 sierpnia 2011 Kategoria baza: Wrocław, bike: blurej, cel: dojazd, dist: less than 50, opis: piosnka
Kalorie: kcal Podjazdy: m Sprzęt: blurej Aktywność: Jazda na rowerze
Miałem sobie jeszcze trase praktycznego przypomnieć, ale nie dałem rady przypomnieć sobie teorii przed egzaminem, dlatego dzisiaj z rana przypominałem sobie teorię... Na objazd trasy musiało więc braknąć czasu.

Na miejscu przypinam blureja do drewnianej kraty stojącej przy stojaku na rowery. Teoria idzie gładko - jeden błąd w pytaniu w którym w testach był błąd - wykrakałem sobie rano to pytanie. Plac zaczynam równie lipnie - przy ruszaniu nie oglądam się i na dzień dobry tracę jedną próbę która może się nie udać. Teraz muszę zrobić wszystko idealnie i... udaje się. Na miasto wyjeżdżam jako drugi, chłopak przede mną oblał. Nie wiem nawet za co, a nie będę go wypytywał w czasie jak sam mam się przygotować. Jak tylko ruszam idzie lekko. W zasadzie czuję się jak na rowerze, tylko pedałować nie trzeba a za to trzeba pamiętać o wbiciu jedynki przed zatrzymaniem. Poszło jak po masełku i wynik mógł być tylko jeden: Pozytywny! :D

Powrót, obiad i przy piwku uzupełniamy wpisy na bikestats ;-)