praca
Poniedziałek, 28 listopada 2011 Kategoria bike: czerwony, cel: dojazd, dist: less than 50
Km: | 24.44 | Km teren: | 0.00 | Czas: | 00:57 | km/h: | 25.73 |
Pr. maks.: | 45.52 | Temperatura: | °C | HRmax: | HRavg | ||
Kalorie: | kcal | Podjazdy: | 40m | Sprzęt: czerwony | Aktywność: Jazda na rowerze |
W weekend poza przejażdżką na rowerze udało mi się wiele spraw załatwić. Między innymi udało mi się wreszcie zrobić do porządku czerwony rower. Nie jeździłem to nie pisałem. Poza wieloma jego dolegliwościami, przede wszystkim łańcuchowymi i ogólno napędowymi spotkało mnie kolejne kapciowanie.
Dętka wyglądała na przetartą. Pierwszy raz widziałem tak dziwnie przedziurawioną dętkę więc obejrzałem zarówno obręcz jak i oponę. Jednak dziura była "od góry" co wskazywało na winę opony, dlatego ta dostała większą dawkę zainteresowania z mojej strony. Wsadziłem dętkę od Bogdana z wętlem 48mm, ledwo wystawała, nakrętki nie dało się nakręcić, ale jakoś napompowałem. Wsadziłem koło i co? I jajco, powietrze zeszło w jakieś 3 minuty. Została mi jedna dętka, więc nie mogłem sobie pozwolić na pomyłkę. Nie mam pojęcia skąd brać dętki z takimi długimi zaworkami?
Jeszcze w tygodniu zdiagnozowałem dokładnie co się stało z wymienioną dętką. W zasadzie ciężko w to uwierzyć, ale było to tak. Poprzednia dętka, choć "przetarta" i "dziurawa od góry" to zmasakrowała opaskę na obręcz. Zrobiła w niej dziurkę, podłużną, najwyraźniej z ostrymi krawędziami. Dziurka była w zasadzie niewidoczna, takie ot pęknięcie. Wymieniona dętka rozsadziła jeszcze bardziej tą małą szczelinkę i w niej pękła. Kupiłem więc w weekend opaskę do trekkinga. Troszkę ją w miejscu klejenia zwężyłem bo się nie mieściła i wsadziłem na obręcz... nie zdejmując poprzedniej opaski :) Teraz sądzę, że kapeć "od dołu" mnie nie spotka. Na razie jest ok, więc mam nadzieję, że tak zostanie, bo nie mam już żadnego zapasu. Trzeba zapolować na przedłużki do wentli żeby móc normalne dętki kupować.
Dętka wyglądała na przetartą. Pierwszy raz widziałem tak dziwnie przedziurawioną dętkę więc obejrzałem zarówno obręcz jak i oponę. Jednak dziura była "od góry" co wskazywało na winę opony, dlatego ta dostała większą dawkę zainteresowania z mojej strony. Wsadziłem dętkę od Bogdana z wętlem 48mm, ledwo wystawała, nakrętki nie dało się nakręcić, ale jakoś napompowałem. Wsadziłem koło i co? I jajco, powietrze zeszło w jakieś 3 minuty. Została mi jedna dętka, więc nie mogłem sobie pozwolić na pomyłkę. Nie mam pojęcia skąd brać dętki z takimi długimi zaworkami?
Jeszcze w tygodniu zdiagnozowałem dokładnie co się stało z wymienioną dętką. W zasadzie ciężko w to uwierzyć, ale było to tak. Poprzednia dętka, choć "przetarta" i "dziurawa od góry" to zmasakrowała opaskę na obręcz. Zrobiła w niej dziurkę, podłużną, najwyraźniej z ostrymi krawędziami. Dziurka była w zasadzie niewidoczna, takie ot pęknięcie. Wymieniona dętka rozsadziła jeszcze bardziej tą małą szczelinkę i w niej pękła. Kupiłem więc w weekend opaskę do trekkinga. Troszkę ją w miejscu klejenia zwężyłem bo się nie mieściła i wsadziłem na obręcz... nie zdejmując poprzedniej opaski :) Teraz sądzę, że kapeć "od dołu" mnie nie spotka. Na razie jest ok, więc mam nadzieję, że tak zostanie, bo nie mam już żadnego zapasu. Trzeba zapolować na przedłużki do wentli żeby móc normalne dętki kupować.